Fællesskab

Hverdagen på Fredericia Friskole er den vi er allermest stolte af! Uanset om den står på lejrskole, temauge, fællesarrangement eller almindeligt skema er vores hverdag fuld af glade børn og voksne der griner. Vores hverdage er sjældent ens, for vi har plads til impulsivitet og autonomi. Vi bakker op om gode idéer og om hinanden. I vores hverdag er der plads til at være, til at vokse og til at blive.

Morgensamlingen skyder alle dage i gang. Vi mødes alle mand tre gange om ugen i salen og afdelingsopdelt to gange. Morgensamlingerne er der, hvor vi byder velkommen til nye elever, synger fødselsdagssange og fejrer fællesskabet med hinanden. Mennesker skal ses og høres, og det gør vi dagligt, inden dagens fortælling tager over. Vi holder meget af vores fælles start, men mest af alt holder vi af hverdagen.