Kreativitet > Temauger

Alle vores temauger har et meget varieret indhold lige fra musical over internationale samarbejdsprojekter, idrætstema, x-faktor til sundhed og meget mere.

Vi prioriterer temaugerne højt, fordi de er med til at sætte fokus på projektorienteret undervisning og fordi de styrker fællesskabet blandt alle eleverne. I disse anderledes uger inddeler vi alle i grupper, hvor elever lige fra 0. til 9. klasse er repræsenteret i hver eneste gruppe – det er super godt for et bredt forpligtende fællesskab.

På selve Friskolen går eleverne i 0. til 6. klasse og på Bülows Kaserne holder 7. til 9. klasse til, men i temaugerne er de små elever på besøg hos de store og de store er igen tilbage på Friskolen for en stund. Det er dejligt at have besøg, men også skønt at komme tilbage til hverdagen, når temaugen er oversået.

Dagene i temauger varer som regel fra 8.10 – 13.05.