Om Os > Forældre

Når I, som forældre, vælger at melde jeres barn/børn ind på Fredericia Friskole, vil I opleve at blive en del af en velfungerende skole og et stærkt fællesskab, hvor vi arbejder for en fælles målsætning – at skabe den bedste skole for eleverne. Det gør vi gennem et frugtbart samarbejde og i fælles ånd. Alle lige fra forældre, børn, ansatte, ledelse og bestyrelse er sammen om at skabe tillid, tryghed, trivsel, faglighed og et forpligtende fællesskab. Det handler om den gode følelse, når det hele går op i en højere helhed.

Der er mange arrangementer og praktiske opgaver i løbet af et skoleår. Dem vil vi gerne løse sammen og vi forventer derfor, at I har lyst til at deltage på vedligeholdelsesdage og i forbindelse med øvrige arrangementer.

Fredericia Friskole er en fantastisk skole – fordi vi har fantastiske forældre, elever og medarbejdere!