Om Os > Bestyrelse

BESTYRELSENS MEDLEMMER

Maja Hagge

Mor til Buster 4. klasse og Bastian 6. klasse

Jeg sidder i bestyrelsen på Fredericia Friskole, fordi Fredericia Friskole er et aktivt tilvalg vi har gjort for vores børn. Det er et tilvalg af friskoletanken, og det fællesskab det bygger på. Med dette valg følger også en forpligtigelse til at være en aktiv del af skolen, og arbejdet i bestyrelsen er en vej ind i dette. Fredericia Friskole er inde i en fantastisk udvikling, og det er en fornøjelse at være en lille del af dette. I bestyrelsen arbejder vi på at holde den gode stil der er lagt for skolen, og samtidig udvikle de steder der er mulighed for det. Overordnet sidder jeg i bestyrelsen for at bevare det gode og fantastiske som Friskolen allerede er, og være med til at tage de små skridt mod en endnu bedre Friskole.

Søren B. Kramer

Næstformand

Skolekredsmedlem

Jeg sidder i bestyrelsen på Fredericia Friskole, fordi jeg gennem hele mit liv har været tilknyttet den frie skoleverden, dels gennem opvækst, dels i mit arbejdsliv. Friskoler, kombinerede fri- og efterskoler og efterskoler har været en naturlig og vigtig del af mit liv, både som elev (friskole og på en efterskole) og som ansat (fri- og efterskole og efterskole). Derfor blev interessen for den lokale friskole jo naturlig, og selvom jeg ikke har børn på friskolen, vil jeg gerne bidrage med mine erfaringer. Udfordringerne man står med på en friskole, er mange. Og muligheden for at påvirke/tegne skolen synes jeg er spændende.

Michael Brügmann

Far til Johanne 8. klasse

Leyla Christensen

Skolekredsmedlem

fredericia-friskole_irene1

Irene H. Johannesen

Mor til Naya 8. klasse

Jeg sidder i bestyrelsen, fordi jeg gerne vil være med til at arbejde for, at Friskolen hele tiden stræber efter at blive/være en skole med klare visioner og samtidig også holder fast i de traditioner, der gør en friskole til en friskole.

Mette De Place Jæger

Suppleant

Mor til William Tyvstarter 2024 og Noah 2. klasse

Jeg sidder med i bestyrelsen, fordi jeg finder det naturligt at involvere mig i mine børns skolegang og fritid. Samtidig ønsker jeg at være med til at støtte op om, og udvikle, det gode fællesskab, som kendetegner Fredericia Friskole.

Lotte Kristine Hansen

Suppleant